Loading...

Plan de învățământ

       Plan de învățământ anul de studiu 1, semestrul 1, anul universitar 2013-2014

Nr. Denumirea Disciplinei Pct.
credit
Forma
verificare
NR ORE PE SAPT Departament
C S L P
1. Istoria Europei si a Uniunii Europene. Arta si civilizatie europeana 7 E 2 2 4 Filosofie si Stiinte Socio-Umane
2. Economie mondiala 6 E 1 1 2 Relatii economice internationale
3. Strategii de marketing in turismul international 6 V 1 1 2 Marketing
4. Limba engleza 1 4 V 4 4 Limbi moderne si Comunicare in afaceri
5.1 Business-to-business marketing 7 E 2 2 4 Marketing
5.2 Fundamentele marketingului 7 E 2 2 4 Marketing
5.3 Marketingul serviciilor 7 E 2 2 4 Marketing
5.4 Management strategic 7 E 2 2 4 UNESCO pentru administrarea afacerilor
Total discipline obligatorii si optionale 30 6 10 16
4. Disertatie 10 E Marketing
Total discipline obligatorii si optionale 40 2 2 22 26

LEGENDA: C – Curs; S – Seminar; L – Lucrari practice; P – Proiecte; T – Total 

       Plan de învățământ anul de studiu 1, semestrul 2, anul universitar 2013-2014

Nr. Denumirea Disciplinei Pct.
credit
Forma
verificare
NR ORE PE SAPT Departament
C S L P
1. Managementul marketingului 6 E 1 1 2 Marketing
2. Marketing international 7 E 2 2 4 Marketing
3. Practici concurentiale si anticoncurentiale in Uniunea Europeana 5 V 1 1 2 Marketing
4. Managementul relatiilor cu clientii 4 E 1 1 2 Marketing
5. Auditul in marketingul international 4 E 1 1 2 Marketing
6. Limba engleza 2 4 v 4 4 Limbi moderne si Comunicare in afaceri
Total discipline obligatorii si optionale 30 6 10 16

LEGENDA: C – Curs; S – Seminar; L – Lucrari practice; P – Proiecte; T – Total 

       Plan de învățământ anul de studiu 2, semestrul 1, anul universitar 2014-2015

Nr. Denumirea Disciplinei Pct.
credit
Forma
verificare
NR ORE PE SAPT Departament
C S L P
1. Geopolitica 6 v 1 1 1 Turism si Geografie
2. Strategii de comunicare promotionala 6 E 2 2 4 Marketing
3. Eurostrategii in domeniul agroalimentar 5 v 1 1 2 Marketing
4. Relatii publice 6 E 2 2 4 Marketing
5. Cercetari de marketing international 7 E 2 2 4 Marketing
Total discipline obligatorii si optionale 30 8 8 16

LEGENDA: C – Curs; S – Seminar; L – Lucrari practice; P – Proiecte; T – Total 

       Plan de învățământ anul de studiu 2, semestrul 2, anul universitar 2014-2015

Nr. Denumirea Disciplinei Pct.
credit
Forma
verificare
NR ORE PE SAPT Departament
C S L P
1. Marketingul si managementul evenimentelor 5 E 2 2 4 Marketing
2. Seminar stiintific: Analiza datelor utilizand SPSS 10 V 2 2 Marketing
3. Practica de specialitate 15 C 20 20 Marketing
Total discipline obligatorii si optionale 30 2 2 22 26
4. Disertatie 10 E Marketing
Total discipline obligatorii si optionale 40 2 2 22 26

LEGENDA: C – Curs; S – Seminar; L – Lucrari practice; P – Proiecte; T – Total