Studenti Înscrierea pentru susținerea examenului de licenţă - sesiunea iulie 2024
Înscrierea pentru susținerea examenului de licenţă - sesiunea iulie 2024
Înscrierea pentru susținerea examenului de Licență
Iulie 06, 2024

Bună ziua!

De luni, 8 iulie, până miercuri, 10 iulie 2024 (până la ora 14:00) are loc înscrierea pentru susținerea examenului de finalizare a studiilor universitare de licență - sesiunea iulie 2024.
La examenul de finalizare pot participa toți absolvenții programelor de studii universitare de licență care:
- au promovat toate disciplinele cuprinse în planul de învățământ (inclusiv Educație fizică și Sport, chiar și după sesiunea de reprogramare din 1-5 iulie a.c.),
- au acumulat 180 ECTS și
- au primit calificativul ADMIS în urma verificării antiplagiat.

Lucruri pe care trebuie să le aveţi în vedere:

1. Înscrierea pentru susținerea examenului de licență are loc fizic, la Secretariatul facultății, prin aducerea documentelor pentru înscriere, respectiv online, prin transmiterea pe email a lucrării de licență, versiunea validată în urma verificării antiplagiat, la departamentul din care face parte conducătorul științific (Departamentul de Marketing) și se va desfășura în zilele de luni 8.07, marți 9.07 și miercuri 10.07.2024 (până la ora 14.00). Vă recomandăm să transmiteți cât mai rapid lucrarea de licență la Departamentul de Marketing (DepartamentMarketing@mk.ase.ro), pentru a avea timpul necesar să primiți confirmarea recepționării mesajului trimis.
2. Lucrarea de licență va fi trimisă la adresa de email: DepartamentMarketing@mk.ase.ro.
3. Subiectul emailului trebuie să fie scris în mod OBLIGATORIU în acest fel: NUME_PRENUME_LICENȚĂ_PROGRAM (de exemplu, VASILESCU_COSTEL GEORGE_LICENȚĂ_IF. Pentru program folosiți acronimul acestuia: IF - Învățământ cu Frecvență; EN - Învățământ cu Frecvență în limba Engleză; FR - Învățământ cu Frecvență Redusă; ID - Învățământ la Distanță).
4. Lucrarea integrală (care să cuprindă Copertă exterioară, Copertă interioară - am atașat un model al celor două, fișierul Model coperta EXT si INT Licență 2024.docx, Cuprins, Introducere, Conținut, Bibliografie, Anexe) va fi salvată în format *.pdf cu denumirea: NUME_PRENUME_PROGRAM_NUME_PRENUME profesor îndrumător (de exemplu, VASILESCU_COSTEL_GEORGE_FR_GHEORGHIDIU_ȘTEFAN). Lucrarea va fi transmisă ca atașament la emailul cu subiectul mai sus menționat
5. IMPORTANT! Verificați dacă fișierul cu lucrarea atașată se poate deschide, este complet, iar conținutul acestuia este același cu cel încărcat pentru verificarea antiplagiat. Pentru înscriere NU ESTE NEVOIE să tipăriți un exemplar al lucrării de licență!
6. Completați chestionarul destinat colectării de date cu privire la inserția socio-profesională a absolvenților Academiei de Studii Economice din București, disponibil la https://chestionarabsolventi.ase.ro/. Dovada completării chestionarului trebuie tipărită și adusă la secretariat împreună cu celelalte documente solicitate la punctul 7.
7. Descărcați, completați integral, datați și semnați: Cererea de înscriere (fișier atașat Cerere înscriere licență 2024.pdf), Anexa 2 (Declarația privind protecția datelor personale), Anexa 3 (DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE PRIVIND AUTENTICITATEA DOCUMENTELOR TRANSMISE PRIN E-MAIL), Anexa 5 (Declarația pe propria răspundere privind originalitatea lucrării de finalizare) și Cererea fișă de lichidare, care se găsesc în documentul pdf. atașat (fișier atașat: Cerere inscriere licenta si Anexe Iulie 2024.pdf). Aduceți aceste documente împreună cu două fotografii format ¾ la secretariatul Facultății de Marketing în intervalul 8-10 iulie 2024. Această etapă poate să fie parcursă simultan cu etapa transmiterii lucrării, dar înscrierea este finalizată doar după confirmarea transmiterii lucrării de licență pe emailul Departamentului de Marketing.
N.B.: Cererea pentru NOTA DE LICHIDARE trebuie doar să o completați cu datele dumneavoastră! De obținerea semnăturilor de la cele patru direcții menționate în nota de lichidare se ocupă secretariatul.
8. Absolvenții din promoțiile anterioare (2023, 2022, 2021, 2020 etc.), care solicită înscrierea la examenul de finalizare a studiilor, trebuie să aducă la secretariatul facultății, în același timp cu documentele menționate la punctele 6 și 7 și dovada plății taxei de înscriere, precum și documentele în original CARE NU SE AFLĂ DEJA la secretariatul facultății): diploma de bacalaureat (sau echivalentă) și foaia matricolă (sau echivalentă acesteia); certificatul de naștere.
9. Lucrările vor fi susținute în perioada 15-17 iulie 2024 după o programare care va fi publicată cel târziu vineri, 12 iulie a.c., pe website-ul facultății, în secțiunea Avizier digital pe care o puteți accesa aici: https://mk.ase.ro/avizier-digital/.

Vă rugăm să urmați întocmai instrucțiunile din acest mesaj și să respectați termenele precizate astfel încât, împreună, să finalizăm în cele mai bune condiții examenul de licență!

Pentru orice fel de probleme referitoare la înscrierea și desfășurarea examenului de licență, vă rugăm să ne contactați la adresa secretariat@mk.ase.ro.

Go to Top