Misiune, Viziune, Obiective

-VIZIUNEA FACULTĂȚII DE MARKETING-

Facultatea de Marketing dorește să-și păstreze poziția de lider în învățământul universitar de marketing din România.
Ne-am propus să fim recunoscuți drept principalul partener academic al celor interesați de excelență în marketing, cu o contribuție semnificativă la dezvoltarea societății inteligente sustenabile.

-MISIUNEA FACULTĂȚII DE MARKETING-

Educăm și formăm generațiile de specialiști în domeniul marketingului, prin programe de studii centrate pe student și orientate spre formarea competențelor și calificărilor relevante pentru angajatori.
Contribuim la crearea, îmbunătățirea și aplicarea cunoașterii, stimularea creativității, încurajarea inovării și rezolvarea unor probleme concrete al economiei și societății, prin cercetare avansată în domeniul marketingului.
Oferim o experiență internațională relevantă studenților, personalului didactic și de cercetare, prin internaționalizarea educației și a cercetării.
Susținem progresul comunității prin cooperare, cunoaștere și oferirea de soluții care să contribuie la rezolvarea provocărilor cu care se confruntă societatea.

-VALORILE FACULTĂȚII DE MARKETING-

EXCELENȚĂ
Avem standarde înalte, urmărim performanța academică și profesionalismul în educație, cercetare și implicare socială, luându-ne angajamentul să fim mereu mai buni, creativi, inovatori și eficace.
Recunoaștem valoarea și promovăm un mediu academic ce încurajează excelența.

RESPONSABILITATE
Oferim programe academice relevante, resurse adecvate pentru studenți, suport în eforturile de predare și cercetare.
Prin decizii înțelepte asigurăm sustenabilitatea pe termen lung, parteneriate active cu angajatorii și implicarea în viața comunității, contribuind la rezolvarea problemelor sociale.

LIBERTATE ACADEMICĂ
Cultivăm creativitatea și inovarea, îndrăzneala de a crede în noi înșine, interesul de a produce și de a transmite cunoștințe prin cercetare, dezbatere, predare, publicare, încurajăm acordarea de consultanță de specialitate, participarea la managementul proiectelor și la incubatoare de afaceri.
Avem preocuparea constantă de a respecta dreptul la opinie al studenților și cadrelor didactice, susținând prestigiul, imaginea și integritatea instituțională.

INTEGRITATE
Atașați de elementele definitorii ale culturii organizaționale a universității, respectăm standardele etice, ne onorăm promisiunile cu consecvență și într-un mod responsabil.

ENTUZIASM
Educația și cercetarea pot aduce plusvaloare dacă suntem motivați și pasionați de tot ceea ce întreprindem.

COOPERARE
Deciziile se iau prin consultare, ținând cont de opiniile și interesele membrilor comunității noastre academice și ale celorlalte categorii interesate, și se implementează prin colaborare și cu transparență.