BIBLIOTECA CENTRALĂ ASE

În anul 2001 a fost creata colectia “Biblioteca de Marketing“, din initiativa prof. univ. dr. Virgil Balaure – seful Catedrei de Marketing de la acea data, cu sprijinul membrilor şi colaboratorilor Catedrei de Marketing. Debutând cu titlul “Sisteme Informatice de Marketing”, autor conf. univ. dr. Gheorghe Orzan, “Biblioteca de Marketing” este rezultatul unui parteneriat pe termen lung intre Editura Uranus şi Departamentul de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti, în acest moment fiind editate peste 20 de cărţi, numeroase altele aflandu-se foarte aproape de a vedea lumina tiparului.

Pe langa publicatiile aparute sub egida “Bibliotecii de Marketing”, membrii şi colaboratorii Catedrei au fost implicati în publicarea unui numar semnificativ de alte cărţi , atat în domeniul Marketingului, cat şi în domenii economice conexe, cărţi ce au vazut lumina tiparului în colaborare cu un numar de alte edituri importante.

Informatii despre Biblioteca centrala ASEBiblioteca digitala,

Colectia “Biblioteca de Marketing”

2004:

  Virgil Adascalitei
    Euromarketing – fundamente
  Carmen Balan
    Logistica – factor integrator şi sursa de competitivitate
  Iuliana Cetina, Raluca Ecaterina Brandabur
  Marketingul serviciilor. Abordare teoretica şi studii de caz
  Ionel Dumitru
    Marketing strategic. O abordare în perspectiva globalizarii
   

2003

 
 
Virgil Balaure (coordonator), Virgil Adascalitei, Laurentiu Dan Anghel, Carmen Balan, Iacob Catoiu, Mihai Diaconescu, Ionel Dumitru, Valerica Olteanu, Gheorghe Orzan, Eva-Cristina Petrescu, Nicolae Al. Pop, Ioana Cecilia Popescu, Felicia Stancioiu, Daniel Serbanica, Nicolae Teodorescu, Calin Veghes, Diana Vranceanu, Razvan Zaharia
    Marketing. Teste-grila. Editia a IV-a revazuta şi adaugita
  Iacob Catoiu, Nicolae Teodorescu
    Comportamentul consumatorului
  Mihai Diaconescu
    Marketing agroalimentar
  Ioana Cecilia Popescu
    Comunicarea în marketing
  Calin Veghes
    Marketing direct
   

2002

 
 
Virgil Balaure (coordonator), Virgil Adascalitei, Carmen Balan, Stefan Boboc, Iacob Catoiu, Valerica Olteanu, Nicolae Al. Pop, Nicolae Teodorescu
    Marketing. Editia a II-a revazuta şi adaugita
 
Iacob Catoiu (coordonator), Carmen Balan, Ioana Cecilia Popescu, Gheorghe Orzan, Calin Veghes, Tiberiu Danetiu, Diana Vrânceanu
    Cercetări de marketing
  Razvan Zaharia
    Marketing social-politic
  Razvan Zaharia, Anca Cruceru
    Gestiunea fortelor de vânzare
   

2001

 
  Carmen Balan
    Logistica
  Iacob Catoiu, Nicolae Teodorescu
    Comportamentul consumatorului. Abordare instrumentala
  Virginia Oprisan
    Marketing şi comunicare în sport
  Gheorghe Orzan
    Sisteme informatice de marketing
  Nicolae Al. Pop, Ionel Dumitru
    Marketing international
  Razvan Zaharia
    Marketing social-politic
 
Virgil Balaure (coordonator), Virgil Adascalitei, Laurentiu-Dan Anghel, Carmen Balan, Iacob Catoiu, Tiberiu Danetiu, Mihai Diaconescu, Ionel Dumitru, Valerica Olteanu, Gheorghe Orzan, Eva-Cristina Petrescu, Nicolae Al. Pop, Ioana Cecilia Popescu, Felicia Stancioiu, Nicolae Teodorescu, Calin Veghes, Diana Vrânceanu, Razvan Zaharia
    Marketing. Teste-grila. Editia a III-a revazuta şi adaugita
  Laurentiu-Dan Anghel, Eva-Cristina Petrescu
    Business-to-business marketing. Editia a II-a revazuta
  Laurentiu-Dan Anghel, Eva-Cristina Petrescu
    Business-to-business marketing

Alte cărţi de Marketing şi economice la elaborarea carora au participat membri sau colaboratori ai Catedrei de Marketing

 

Carmen Balan (editor coordonator), Marketing. Aspecte conceptuale şi operationale, Editura ASE, 2004

 

Constantin Florescu, Petre Mâlcomete, Nicolae Al. Pop (coordonatori), Marketing. Dictionar explicativ, Editura Economica, 2003

 

C. Baroga, St. Boboc, V. Popescu (coordonatori), Piata de capital. Termeni esentiali. Dictionar englez-român, Editura Hrema, 2003

 

Valerica Olteanu, Marketing financiar-bancar, Editura Ecomar, 2003

 

Valerica Olteanu, Marketingul serviciilor. O abordare manageriala, Editura Ecomar, 2003

 

Daniel Serbanica, Relatii publice, Editura ASE , 2003

 

Virgil Balaure, Calin Veghes, Mihai Rosca (coordonatori), Marketingul în procesul dezvoltarii economice şi sociale. 1971-2001: 30 de ani de marketing în România (doua volume), Editura ASE, 2002

 

Carmen Balan , Cercetări de marketing. Continutul, rolul, tipologia şi procesul cercetarii de marketing intern şi international, Editura ASE, 2001

 

Virgil Balaure (coordonator), Virgil Adascalitei, Carmen Balan, Stefan Boboc, Iacob Catoiu, Valerica Olteanu, Nicolae Al. Pop, Nicolae Teodorescu, Marketing, Editura Uranus, 2000

 

Virgil Balaure (coordonator), Marketing. Teste grila. Editia a II-a revazuta şi adaptata, Editura Uranus, 2000

 

Nicolae Al. Pop (coordonator), Marketing strategic, Editura Economica, 2000

 

Aurelia-Felicia Stancioiu, Strategii de marketing în turism, Editura Economica, 2000

 

Laurentiu-Dan Anghel, Constantin Florescu, Razvan Zaharia, Aplicatii în marketing, Editura Expert, 1999

 

Virgil Balaure (coordonator), Marketing. Teste grila, Editura Uranus, 1999

 

Virgil Balaure, Ioana Cecilia Popescu, Daniel Serbanica, Calin Veghes, Tehnici promotionale – probleme, analize, studii de caz, Editura Uranus, 1999

 

Iacob Catoiu, Carmen Balan, Bogdan Onete, Ioana Cecilia Popescu, Calin Veghes, Metode şi tehnici utilizate în cercetarile de marketing. Aplicatii, Editura Uranus, 1999

 

Aurelia-Felicia Stancioiu, Dictionar de terminologie turistica, Editura Economica, 1999

 

Iacob Catoiu, Nicolae Teodorescu, Comportamentul consumatorului. Teorie şi practica, Editura Economica , 1997