În anul 2001 a fost creata colectia “Biblioteca de Marketing“, din initiativa prof. univ. dr. Virgil Balaure – seful Catedrei de Marketing de la acea data, cu sprijinul membrilor şi colaboratorilor Catedrei de Marketing. Debutând cu titlul “Sisteme Informatice de Marketing”, autor conf. univ. dr. Gheorghe Orzan, “Biblioteca de Marketing” este rezultatul unui parteneriat pe termen lung intre Editura Uranus şi Departamentul de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti, în acest moment fiind editate peste 20 de cărţi, numeroase altele aflandu-se foarte aproape de a vedea lumina tiparului.
Pe langa publicatiile aparute sub egida “Bibliotecii de Marketing”, membrii şi colaboratorii Catedrei au fost implicati în publicarea unui numar semnificativ de alte cărţi , atat în domeniul Marketingului, cat şi în domenii economice conexe, cărţi ce au vazut lumina tiparului în colaborare cu un numar de alte edituri importante.
Informatii despre Biblioteca centrala ASE, Biblioteca digitala,
2004: |
||
Virgil Adascalitei | ||
Euromarketing – fundamente | ||
Carmen Balan | ||
Logistica – factor integrator şi sursa de competitivitate | ||
Iuliana Cetina, Raluca Ecaterina Brandabur | ||
Marketingul serviciilor. Abordare teoretica şi studii de caz | ||
Ionel Dumitru | ||
Marketing strategic. O abordare în perspectiva globalizarii | ||
2003 |
||
Virgil Balaure (coordonator), Virgil Adascalitei, Laurentiu Dan Anghel, Carmen Balan, Iacob Catoiu, Mihai Diaconescu, Ionel Dumitru, Valerica Olteanu, Gheorghe Orzan, Eva-Cristina Petrescu, Nicolae Al. Pop, Ioana Cecilia Popescu, Felicia Stancioiu, Daniel Serbanica, Nicolae Teodorescu, Calin Veghes, Diana Vranceanu, Razvan Zaharia
|
||
Marketing. Teste-grila. Editia a IV-a revazuta şi adaugita | ||
Iacob Catoiu, Nicolae Teodorescu | ||
Comportamentul consumatorului | ||
Mihai Diaconescu | ||
Marketing agroalimentar | ||
Ioana Cecilia Popescu | ||
Comunicarea în marketing | ||
Calin Veghes | ||
Marketing direct | ||
2002 |
||
Virgil Balaure (coordonator), Virgil Adascalitei, Carmen Balan, Stefan Boboc, Iacob Catoiu, Valerica Olteanu, Nicolae Al. Pop, Nicolae Teodorescu
|
||
Marketing. Editia a II-a revazuta şi adaugita | ||
Iacob Catoiu (coordonator), Carmen Balan, Ioana Cecilia Popescu, Gheorghe Orzan, Calin Veghes, Tiberiu Danetiu, Diana Vrânceanu
|
||
Cercetări de marketing | ||
Razvan Zaharia | ||
Marketing social-politic | ||
Razvan Zaharia, Anca Cruceru | ||
Gestiunea fortelor de vânzare | ||
2001 |
||
Carmen Balan | ||
Logistica | ||
Iacob Catoiu, Nicolae Teodorescu | ||
Comportamentul consumatorului. Abordare instrumentala | ||
Virginia Oprisan | ||
Marketing şi comunicare în sport | ||
Gheorghe Orzan | ||
Sisteme informatice de marketing | ||
Nicolae Al. Pop, Ionel Dumitru | ||
Marketing international | ||
Razvan Zaharia | ||
Marketing social-politic | ||
Virgil Balaure (coordonator), Virgil Adascalitei, Laurentiu-Dan Anghel, Carmen Balan, Iacob Catoiu, Tiberiu Danetiu, Mihai Diaconescu, Ionel Dumitru, Valerica Olteanu, Gheorghe Orzan, Eva-Cristina Petrescu, Nicolae Al. Pop, Ioana Cecilia Popescu, Felicia Stancioiu, Nicolae Teodorescu, Calin Veghes, Diana Vrânceanu, Razvan Zaharia
|
||
Marketing. Teste-grila. Editia a III-a revazuta şi adaugita | ||
Laurentiu-Dan Anghel, Eva-Cristina Petrescu | ||
Business-to-business marketing. Editia a II-a revazuta | ||
Laurentiu-Dan Anghel, Eva-Cristina Petrescu | ||
Business-to-business marketing |
Alte cărţi de Marketing şi economice la elaborarea carora au participat membri sau colaboratori ai Catedrei de Marketing
Carmen Balan (editor coordonator), Marketing. Aspecte conceptuale şi operationale, Editura ASE, 2004
Constantin Florescu, Petre Mâlcomete, Nicolae Al. Pop (coordonatori), Marketing. Dictionar explicativ, Editura Economica, 2003
C. Baroga, St. Boboc, V. Popescu (coordonatori), Piata de capital. Termeni esentiali. Dictionar englez-român, Editura Hrema, 2003
Valerica Olteanu, Marketing financiar-bancar, Editura Ecomar, 2003
Valerica Olteanu, Marketingul serviciilor. O abordare manageriala, Editura Ecomar, 2003
Daniel Serbanica, Relatii publice, Editura ASE , 2003
Virgil Balaure, Calin Veghes, Mihai Rosca (coordonatori), Marketingul în procesul dezvoltarii economice şi sociale. 1971-2001: 30 de ani de marketing în România (doua volume), Editura ASE, 2002
Carmen Balan , Cercetări de marketing. Continutul, rolul, tipologia şi procesul cercetarii de marketing intern şi international, Editura ASE, 2001
Virgil Balaure (coordonator), Virgil Adascalitei, Carmen Balan, Stefan Boboc, Iacob Catoiu, Valerica Olteanu, Nicolae Al. Pop, Nicolae Teodorescu, Marketing, Editura Uranus, 2000
Virgil Balaure (coordonator), Marketing. Teste grila. Editia a II-a revazuta şi adaptata, Editura Uranus, 2000
Nicolae Al. Pop (coordonator), Marketing strategic, Editura Economica, 2000
Aurelia-Felicia Stancioiu, Strategii de marketing în turism, Editura Economica, 2000
Laurentiu-Dan Anghel, Constantin Florescu, Razvan Zaharia, Aplicatii în marketing, Editura Expert, 1999
Virgil Balaure (coordonator), Marketing. Teste grila, Editura Uranus, 1999
Virgil Balaure, Ioana Cecilia Popescu, Daniel Serbanica, Calin Veghes, Tehnici promotionale – probleme, analize, studii de caz, Editura Uranus, 1999
Iacob Catoiu, Carmen Balan, Bogdan Onete, Ioana Cecilia Popescu, Calin Veghes, Metode şi tehnici utilizate în cercetarile de marketing. Aplicatii, Editura Uranus, 1999
Aurelia-Felicia Stancioiu, Dictionar de terminologie turistica, Editura Economica, 1999
Iacob Catoiu, Nicolae Teodorescu, Comportamentul consumatorului. Teorie şi practica, Editura Economica , 1997