Decanul Facultății de Marketing
profesor universitar
dr. Ioana Cecilia Popescu
Marketingul este indispensabil oricărui tip de organizație, atingerea obiectivelor pe termen scurt, mediu și lung depinzând de modul în care este înțeles rolul acestuia în crearea de valoare și de capacitatea managerilor de a construi și implementa strategii de marketing de succes.
Marketingul este despre cunoașterea nevoilor și a comportamentului consumatorilor, a insight-urilor din spatele deciziilor de cumpărare, este despre studierea pieței și a competiției și lansarea unor produse care, într-un anumit context strategic, să satisfacă mai bine nevoile și dorințele identificate. Tot marketingul este cel care joacă un rol decisiv în construirea și dezvoltarea unui brand care aduce valoare deopotrivă consumatorilor și organizațiilor. Prezent în viața noastră în fiecare zi, marketingul este în spatele unui produs inovator, al unui brand de succes sau al unei campanii care devine o referință în istoria unei organizații.
Marketingul este cel care trezește curiozitatea și stimulează emoțiile asociate, adesea, experiențelor care iau naștere în interacțiunea cu mărcile preferate. Marketingul înseamnă creativitate, dinamism, dar și gândire strategică și inovație; implică dorința și responsabilitatea de a fi mai bun și de a face mai bine: pentru oameni, pentru organizații, pentru lumea în care trăim.
Facultatea de Marketing este principalul partener academic al celor interesați de excelență în marketing, pregătind specialiști valoroși prin programe de studii centrate pe student și orientate spre formarea competențelor relevante pentru angajatori.
Consecvenți în raport cu valorile declarate, stimulăm cunoașterea și creativitatea, performanța în educație și cercetare, experiențele internaționale relevante pentru studenți și profesori. Comunicarea, cooperarea, responsabilitatea, respectul și entuziasmul ne susțin constant în onorarea promisiunilor asumate.
Ne dorim ca, prin tot ceea ce oferim, să formăm oameni și profesioniști responsabili, entuziaști, conștienți de propria valoare și de rolul pe care îl joacă în viața organizațiilor și a societății în care trăim.