Practică de specialitate în Facultatea de Marketing Anul universitar 2023-2024
Studenții din anul II și III, nivel licență pot consulta documentele privind desfășurarea stagiilor de practică aici:
- Ghid de practică – licență
- Caiet de practică RO/EN – licență
- Fișa de observare, Raport de evaluare, Adeverință finalizare stagiu de practică RO/EN – licență
- * Conform art. 11 din Metodologia privind organizarea și desfășurarea practicii de specialitate, convențiile de practică și anexele aferente se încheie înaintea desfăşurării activităţii, de obicei, la începutul anului universitar în care este prevăzut stagiul, dar nu mai târziu de prima lună a semestrului al doilea. Convenţiile sau adeverinţele de angajare se semnează olograf sau cu semnătură electonică calificată bazată pe certificate emise de operatori autorizați și se depun fizic la secretariatele facultăţilor.
Studenții din anul II, nivel masterat pot consulta documentele privind desfășurarea stagiilor de practică aici:
- Ghid de practică – masterat
- Caiet de practică RO/EN – masterat
- Fișa de observare, Raport de evaluare, Adeverință finalizare stagiu de practică RO/EN – masterat
- * Conform art. 11 din Metodologia privind organizarea și desfășurarea practicii de specialitate, convențiile de practică și anexele aferente se încheie anticipat desfăşurării activităţii, de obicei, la începutul anului universitar în care este prevăzut stagiul de practică, dar nu mai târziu de prima lună a semestrului al doilea. Convenţiile sau adeverinţele de angajare se semnează olograf sau cu semnătură electonică calificată bazată pe certificate emise de operatori autorizați și se depun fizic la secretariatele facultăţilor.
Persoane responsabile cu organizarea și desfășurarea practicii de specialitate în cadrul Facultății de Marketing în anul universitar 2023-2024:
- Prodecan responsabil de organizarea și desfășurarea practicii de specialitate: conf. univ. dr. Carmen ACATRINEI
- Membru al Consiliului departamentului de Marketing responsabil de organizarea și desfășurarea practicii de specialitate: prof. univ. dr. Mihai Ioan ROȘCA
Cadre didactice responsabile de evaluarea stagiilor de practică desfășurate de către studenți și masteranzi în anul universitar 2023-2024:
Specializare | Grupa | Cadru didactic |
Marketing | 1723 | Alin Stancu |
Marketing | 1724 | Alin Stancu |
Marketing | 1725 | Daniela Ioniță |
Marketing | 1726 | Daniela Ioniță |
Marketing | 1727 | Mihai Roșca |
Marketing | 1728 | Andreea Pachițanu |
Marketing | 1729 | Andreea Pachițanu |
Marketing | 1730 | Loredana Popescu |
Marketing | 1731 | Camelia Kailani |
Marketing | 1732 | Mihai Roșca |
Marketing | 1733 | Lucian Onișor |
Marketing | 1734 | Mara Ploeșteanu |
Marketing | 1735 | Mara Ploeșteanu |
Marketing | 1736 | Mara Ploeșteanu |
Marketing | 1737 | Camelia Kailani |
Marketing IF (în limba română) – Restanțieri* | 1727 | Mihai Roșca |
Marketing (în limba engleză) | 1738 | Camelia Kailani |
Marketing (în limba engleză) | 1739 | Andreea Pachițanu |
Marketing (în limba engleză) – Restanțieri* | 1738 | Camelia Kailani |
Marketing (frecvență redusă) | 1758 | Mirela Turkes |
Marketing (frecvență redusă) | 1759 | Mirela Turkes |
Marketing (frecvență redusă) – Restanțieri* | 1758 | Mirela Turkes |
Marketing (la distanță) | 1766 | Lucian Onișor |
Marketing (la distanță) | 1767 | Lucian Onișor |
Marketing (la distanță) – Restanțieri* | 1766 | Lucian Onișor |
Cercetări de marketing | 2CM1 | Daniel Moise |
Marketing Online | 2MO1 | Carmen Acatrinei |
2MO2 | Carmen Acatrinei | |
2MO3 | Carmen Acatrinei | |
Marketing și comunicare în afaceri | 2MCA1 | Ioana Popescu |
2MCA2 | Mihai Roșca | |
Marketing strategic | 2MS1 | Florin Ionescu |
Relații publice în marketing | 2RPM1 | Daniel Moise |
Managementul relațiilor cu clienții | 2MRC1 | Andrei Popescu |