Practică de specialitate în Facultatea de Marketing Anul universitar 2025-2026
Studenții din anul II și III, nivel licență pot consulta documentele privind desfășurarea stagiilor de practică aici:
- Ghid de practică – licență
- Caiet de practică RO/EN – licență
- Fișa de observare, Raport de evaluare, Adeverință finalizare stagiu de practică RO/EN – licență
- Convențiile de practică și anexele aferente se încheie înaintea desfăşurării activităţii, de obicei, la începutul anului universitar în care este prevăzut stagiul, dar nu mai târziu de prima lună a semestrului al doilea. Convenţiile se semnează olograf de catre toate părțile și se depun fizic la secretariatul facultății.
Studenții din anul II, nivel masterat pot consulta documentele privind desfășurarea stagiilor de practică aici:
- Ghid de practică – masterat
- Caiet de practică RO/EN – masterat
- Fișa de observare, Raport de evaluare, Adeverință finalizare stagiu de practică RO/EN – masterat
- Convențiile de practică și anexele aferente se încheie înaintea desfăşurării activităţii, de obicei, la începutul anului universitar în care este prevăzut stagiul, dar nu mai târziu de prima lună a semestrului al doilea. Convenţiile se semnează olograf de catre toate părțile și se depun fizic la secretariatul facultății
Persoane responsabile cu organizarea și desfășurarea practicii de specialitate în cadrul Facultății de Marketing în anul universitar 2025-2026:
- Prodecan responsabil de organizarea și desfășurarea practicii de specialitate: : prof. univ. dr. Mihai Ioan ROȘCA
Cadre didactice responsabile de evaluarea stagiilor de practică desfășurate de către studenți și masteranzi în anul universitar 2025-2026:
| Profesor coordonator | ||
| Marketing | 1721 | Oana Mogos |
| Marketing | 1722 | Oana Mogos |
| Marketing | 1723 | Camelia Kailani |
| Marketing | 1724 | Mara Ploeșteanu |
| Marketing | 1725 | Mara Ploeșteanu |
| Marketing | 1726 | Daniel Moise |
| Marketing | 1727 | Daniel Moise |
| Marketing | 1728 | Daniel Moise |
| Marketing | 1729 | Andreea Barbu |
| Marketing | 1730 | Andreea Barbu |
| Marketing | 1731 | Camelia Kailani |
| Marketing | 1732 | Andreea Pachitanu |
| Marketing | 1733 | Andreea Pachitanu |
| Marketing | 1734 | Violeta Radulescu |
| Marketing | 1735 | Violeta Radulescu |
| Marketing IF (în limba română) – Restanțieri* | Completați in platforma codul grupei 1773 | Lucian Onișor |
| Marketing (în limba engleză) + Restanțieri* | 1736 | Andrei Popescu |
| Marketing (în limba engleză) | 1737 | Andrei Popescu |
| Marketing (în limba engleză) | 1738 | Andrei Popescu |
| IFR | ||
| Marketing (frecvență redusă) – Restanțieri* | 1759 | Mirela Turkes |
| Marketing (frecvență redusă) | 1760 | Mirela Turkes |
| ID | ||
| Marketing (la distanță) + Restanțieri* | 1767 | Lucian Onișor |
| Marketing (la distanță) | 1768 | Lucian Onișor |
| Marketing (la distanță) | 1769 | Lucian Onișor |
| Cercetări de marketing | 2CM1 | Mihai Rosca |
| Marketing și comunicare în afaceri | 2MCA1 | Florin Ionescu |
| Marketing și comunicare în afaceri | 2MCA2 | Florin Ionescu |
| Managementul Marketingului | 2MM1 | Alina Filip |
| Marketing Online | 2MO1 | Violeta Rădulescu |
| Marketing Online | 2MO2 | Violeta Rădulescu |
| Managementul relațiilor cu clienții | 2MRC1 | Andrei Popescu |
| Marketing strategic | 2MS1 | Loredana Popescu |
| Relații publice în marketing | 2RPM1 | Daniel Moise |