Practică

Practică de specialitate în Facultatea de Marketing Anul universitar 2025-2026

Studenții din anul II și III, nivel licență pot consulta documentele privind desfășurarea stagiilor de practică aici:

  • Ghid de practică – licență
  • Caiet de practică  RO/EN – licență
  • Fișa de observare, Raport de evaluare, Adeverință finalizare stagiu de practică RO/EN – licență
  • Convențiile de practică și anexele aferente se încheie înaintea desfăşurării activităţii, de obicei, la începutul anului universitar în care este prevăzut stagiul, dar nu mai târziu de prima lună a semestrului al doilea. Convenţiile se semnează olograf de catre toate părțile și se depun fizic la secretariatul facultății.

Studenții din anul II, nivel masterat pot consulta documentele privind desfășurarea stagiilor de practică aici:

  • Ghid de practică – masterat
  • Caiet de practică RO/EN – masterat
  • Fișa de observare, Raport de evaluare, Adeverință finalizare stagiu de practică RO/EN – masterat
  • Convențiile de practică și anexele aferente se încheie înaintea desfăşurării activităţii, de obicei, la începutul anului universitar în care este prevăzut stagiul, dar nu mai târziu de prima lună a semestrului al doilea. Convenţiile se semnează olograf de catre toate părțile și se depun fizic la secretariatul facultății

Persoane responsabile cu organizarea și desfășurarea practicii de specialitate în cadrul Facultății de Marketing în anul universitar 2025-2026:

  • Prodecan responsabil de organizarea și desfășurarea practicii de specialitate: : prof. univ. dr. Mihai Ioan ROȘCA

Cadre didactice responsabile de evaluarea stagiilor de practică desfășurate de către studenți și masteranzi în anul universitar 2025-2026:

Profesor coordonator
Marketing 1721 Oana Mogos
Marketing 1722 Oana Mogos
Marketing 1723 Camelia Kailani
Marketing 1724 Mara Ploeșteanu
Marketing 1725 Mara Ploeșteanu
Marketing 1726 Daniel Moise
Marketing 1727 Daniel Moise
Marketing 1728 Daniel Moise
Marketing 1729 Andreea Barbu
Marketing 1730 Andreea Barbu
Marketing 1731 Camelia Kailani
Marketing 1732 Andreea Pachitanu
Marketing 1733 Andreea Pachitanu
Marketing 1734 Violeta Radulescu
Marketing 1735 Violeta Radulescu
 
Marketing IF (în limba română) – Restanțieri* Completați in platforma codul grupei 1773 Lucian Onișor
 
 
Marketing (în limba engleză) + Restanțieri* 1736 Andrei Popescu
Marketing (în limba engleză) 1737 Andrei Popescu
Marketing (în limba engleză) 1738 Andrei Popescu
 
IFR  
Marketing (frecvență redusă) – Restanțieri* 1759 Mirela Turkes
Marketing (frecvență redusă) 1760 Mirela Turkes
 
ID  
Marketing (la distanță) + Restanțieri* 1767 Lucian Onișor
Marketing (la distanță) 1768 Lucian Onișor
Marketing (la distanță) 1769 Lucian Onișor
 
 
Cercetări de marketing 2CM1 Mihai Rosca
 
Marketing și comunicare în afaceri 2MCA1 Florin Ionescu
Marketing și comunicare în afaceri 2MCA2 Florin Ionescu
 
Managementul Marketingului 2MM1 Alina Filip
 
Marketing Online 2MO1 Violeta Rădulescu
Marketing Online 2MO2 Violeta Rădulescu
 
Managementul relațiilor cu clienții 2MRC1 Andrei Popescu
 
Marketing strategic 2MS1 Loredana Popescu
 
Relații publice în marketing 2RPM1 Daniel Moise