Practică

Practică de specialitate în Facultatea de Marketing Anul universitar 2024-2025

Studenții din anul II și III, nivel licență pot consulta documentele privind desfășurarea stagiilor de practică aici:

  • Ghid de practică – licență
  • Caiet de practică  RO/EN – licență
  • Fișa de observare, Raport de evaluare, Adeverință finalizare stagiu de practică RO/EN – licență
  • Convențiile de practică și anexele aferente se încheie înaintea desfăşurării activităţii, de obicei, la începutul anului universitar în care este prevăzut stagiul, dar nu mai târziu de prima lună a semestrului al doilea. Convenţiile se semnează olograf de catre toate părțile și se depun fizic la secretariatul facultății.

Studenții din anul II, nivel masterat pot consulta documentele privind desfășurarea stagiilor de practică aici:

  • Ghid de practică – masterat
  • Caiet de practică RO/EN – masterat
  • Fișa de observare, Raport de evaluare, Adeverință finalizare stagiu de practică RO/EN – masterat
  • Convențiile de practică și anexele aferente se încheie înaintea desfăşurării activităţii, de obicei, la începutul anului universitar în care este prevăzut stagiul, dar nu mai târziu de prima lună a semestrului al doilea. Convenţiile se semnează olograf de catre toate părțile și se depun fizic la secretariatul facultății

Persoane responsabile cu organizarea și desfășurarea practicii de specialitate în cadrul Facultății de Marketing în anul universitar 2024-2025:

  • Prodecan responsabil de organizarea și desfășurarea practicii de specialitate: : prof. univ. dr. Mihai Ioan ROȘCA

Cadre didactice responsabile de evaluarea stagiilor de practică desfășurate de către studenți și masteranzi în anul universitar 2024-2025:

Specializare Grupa Cadru didactic
Marketing 1723 Alin Stancu
Marketing 1724 Alin Stancu
Marketing 1725 Daniela Ioniță
Marketing 1726 Daniela Ioniță
Marketing 1727 David Ciocodeica
Marketing 1728 David Ciocodeica
Marketing 1729 Camelia Kailani
Marketing 1730 Mara Ploeșteanu
Marketing 1731 Mara Ploeșteanu
Marketing 1732 Alina Filip
Marketing 1733 Daniel Moise
Marketing 1734 Daniel Moise
Marketing 1735 Camelia Kailani
Marketing 1736 Bogdan Georgescu
Marketing IF (în limba română) – Restanțieri*  Completați in platforma codul grupei 1773 Mihai Roșca
Marketing (în limba engleză) + Restanțieri* 1737 Camelia Kailani
Marketing (în limba engleză) 1738 Andreea Pachițanu
Marketing (în limba engleză) 1739 Andreea Pachițanu
Marketing (frecvență redusă) 1759 Mirela Turkes
Marketing (frecvență redusă) – Restanțieri* 1760 Mirela Turkes
Marketing (la distanță) 1768 Lucian Onișor
Marketing (la distanță) 1769 Lucian Onișor
Marketing (la distanță) + Restanțieri* 1770 Lucian Onișor
Cercetări de marketing 2CM1 Mihai Rosca
Marketing Online 2MO1 Violeta Radulescu
2MO2 Violeta Radulescu
Managementul Marketingului 2MM1 Bogdan Georgescu
Marketing și comunicare în afaceri 2MCA1 Florin Ionescu
2MCA2 Andreea Barbu
Marketing strategic 2MS1 Anca Cruceru
Relații publice în marketing 2RPM1 Daniel Moise
Managementul relațiilor cu clienții 2MRC1 Andrei Popescu