Practică de specialitate în Facultatea de Marketing Anul universitar 2024-2025
Studenții din anul II și III, nivel licență pot consulta documentele privind desfășurarea stagiilor de practică aici:
- Ghid de practică – licență
- Caiet de practică RO/EN – licență
- Fișa de observare, Raport de evaluare, Adeverință finalizare stagiu de practică RO/EN – licență
- Convențiile de practică și anexele aferente se încheie înaintea desfăşurării activităţii, de obicei, la începutul anului universitar în care este prevăzut stagiul, dar nu mai târziu de prima lună a semestrului al doilea. Convenţiile se semnează olograf de catre toate părțile și se depun fizic la secretariatul facultății.
Studenții din anul II, nivel masterat pot consulta documentele privind desfășurarea stagiilor de practică aici:
- Ghid de practică – masterat
- Caiet de practică RO/EN – masterat
- Fișa de observare, Raport de evaluare, Adeverință finalizare stagiu de practică RO/EN – masterat
- Convențiile de practică și anexele aferente se încheie înaintea desfăşurării activităţii, de obicei, la începutul anului universitar în care este prevăzut stagiul, dar nu mai târziu de prima lună a semestrului al doilea. Convenţiile se semnează olograf de catre toate părțile și se depun fizic la secretariatul facultății
Persoane responsabile cu organizarea și desfășurarea practicii de specialitate în cadrul Facultății de Marketing în anul universitar 2024-2025:
- Prodecan responsabil de organizarea și desfășurarea practicii de specialitate: : prof. univ. dr. Mihai Ioan ROȘCA
Cadre didactice responsabile de evaluarea stagiilor de practică desfășurate de către studenți și masteranzi în anul universitar 2024-2025:
Specializare | Grupa | Cadru didactic |
Marketing | 1723 | Alin Stancu |
Marketing | 1724 | Alin Stancu |
Marketing | 1725 | Daniela Ioniță |
Marketing | 1726 | Daniela Ioniță |
Marketing | 1727 | David Ciocodeica |
Marketing | 1728 | David Ciocodeica |
Marketing | 1729 | Camelia Kailani |
Marketing | 1730 | Mara Ploeșteanu |
Marketing | 1731 | Mara Ploeșteanu |
Marketing | 1732 | Alina Filip |
Marketing | 1733 | Daniel Moise |
Marketing | 1734 | Daniel Moise |
Marketing | 1735 | Camelia Kailani |
Marketing | 1736 | Bogdan Georgescu |
Marketing IF (în limba română) – Restanțieri* | Completați in platforma codul grupei 1773 | Mihai Roșca |
Marketing (în limba engleză) + Restanțieri* | 1737 | Camelia Kailani |
Marketing (în limba engleză) | 1738 | Andreea Pachițanu |
Marketing (în limba engleză) | 1739 | Andreea Pachițanu |
Marketing (frecvență redusă) | 1759 | Mirela Turkes |
Marketing (frecvență redusă) – Restanțieri* | 1760 | Mirela Turkes |
Marketing (la distanță) | 1768 | Lucian Onișor |
Marketing (la distanță) | 1769 | Lucian Onișor |
Marketing (la distanță) + Restanțieri* | 1770 | Lucian Onișor |
Cercetări de marketing | 2CM1 | Mihai Rosca |
Marketing Online | 2MO1 | Violeta Radulescu |
2MO2 | Violeta Radulescu | |
Managementul Marketingului | 2MM1 | Bogdan Georgescu |
Marketing și comunicare în afaceri | 2MCA1 | Florin Ionescu |
2MCA2 | Andreea Barbu | |
Marketing strategic | 2MS1 | Anca Cruceru |
Relații publice în marketing | 2RPM1 | Daniel Moise |
Managementul relațiilor cu clienții | 2MRC1 | Andrei Popescu |