Studenti Participarea repezentantilor Facultăţii de Marketing la conferinta EMAC 2025
Participarea repezentantilor Facultăţii de Marketing la conferinta EMAC 2025
Iunie 07, 2025
Previous
Next

După ce Conferința Anuală EMAC 2024 a fost organizată la Academia de Studii Economice din București, colegii noştri prof. univ. dr. Ştefan Claudiu Căescu, conf. univ. dr. Mihaela Constantinescu, lect. univ. dr. Andreea Pachiţanu, lect. univ. dr. Andreea Orîndaru şi Diana Draghici au reprezentat ASE – Facultatea de Marketing la ediția din acest an a conferinței, desfășurată la Universitatea ESIC din Pozuelo (Madrid), Spania în perioada 25-30 Mai.

La sesiunea specială intitulată „Human marketing and AI-generated marketing” au fost prezentate patru lucrări remarcabile:

  • 1. 𝐶𝑜𝑚𝑝𝑎𝑟𝑎𝑡𝑖𝑣𝑒 𝑎𝑛𝑎𝑙𝑦𝑠𝑖𝑠 𝑏𝑒𝑡𝑤𝑒𝑒𝑛 ℎ𝑢𝑚𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝐴𝐼-𝑔𝑒𝑛𝑒𝑟𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑚𝑎𝑟𝑘𝑒𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑎𝑚𝑝𝑎𝑖𝑔𝑛𝑠, f𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑢𝑚𝑒𝑟'𝑠 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑝𝑒𝑐𝑡𝑖𝑣𝑒
    Autori: Andreea Orîndaru, Andreea Pachiţanu, Mihaela Constantinescu, Florina Botezatu (ASE București, România)
  • 2. 𝐴𝑛𝑎𝑙𝑦𝑠𝑖𝑠 𝑜f 𝑜𝑛𝑙𝑖𝑛𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑝𝑝𝑒𝑟𝑠' 𝑎𝑡𝑡𝑖𝑡𝑢𝑑𝑒𝑠 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝐴𝐼-𝑔𝑒𝑛𝑒𝑟𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑟𝑒𝑣𝑖𝑒𝑤𝑠
    Autori: Mihaela Constantinescu, Diana Drăghici, Daniel Pestrea, Mihai Cristian Orzan (ASE București, România), Maria Petrescu (Embry-Riddle Aeronautical University, SUA)
  • 3. 𝑊ℎ𝑎𝑡 𝐺𝑒𝑛 Z 𝑑𝑖𝑠𝑙𝑖𝑘𝑒𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑢𝑠𝑒 𝑜f 𝐴𝐼 𝑖𝑛 𝑚𝑎𝑟𝑘𝑒𝑡𝑖𝑛𝑔?
    Autori: Andreea Pachiţanu, Andreea Orîndaru, Mihaela Constantinescu, Ștefan Claudiu Căescu (ASE București – Facultatea de Marketing)
  • 4. Is there a war between Human Marketing and AI Marketing Campaigns_ A study on Gen Z Consumers
    Autori: Andreea Orîndaru, Mihaela Constantinescu, Andreea Pachiţanu, Ștefan Claudiu Căescu, Mihai Cristian Orzan, Florina Botezatu (ASE București, România)

Echipa Facultăţii de Marketing a contribuit deasemenea la o altă sesiune plină de perspective în cadrul Conferinței Internaționale EMAC (Universitatea ESIC, Madrid): "Drafting Global Learning Pathways: The COIL Experience", unde participanții au descoperit cum învățarea internațională colaborativă online (COIL – Collaborative Online International Learning) poate revoluționa procesul de predare, conectând studenți și cadre didactice din întreaga lume.

Toți cei prezenți au avut ocazia să experimenteze direct cum se creează un proiect COIL și să stabilească parteneriate valoroase pentru implementarea acestuia.

Vorbitori:

  • Ștefan Căescu - Prodecan Relații Internaționale - Academia de Studii Economice din Bucureşti, România
  • Andrés Gómez - Prorector Relații Internaționale - Universitatea ESIC, Spania
  • Brian Brown – Decan - Virginia Commonwealth University (VCU) School of Business, SUA
  • Goetz Greve - Vicepreședinte Cercetare și Relații Internaționale - HSBA Hamburg, Germania
  • Svetlana Bialkova - Bursieră VIHREN - FEBA, Universitatea din Sofia, Bulgaria

Facilitatori:

  • Rhona Lohan (Coordonator Academic, Licență în Afaceri Internaționale, Universitatea ESIC)
  • Matthew John Schlosser (Coordonator Academic, Licență în Afaceri Digitale, Universitatea ESIC)
  • Mihaela Constantinescu, Andreea Orindaru, Andreea Ionescu și Diana Drăghici (Academia de Studii Economice din București)

Implicarea în acest nou context pentru stimularea cunoașterii în domeniul marketingului uman și pentru găsirea unui echilibru între acesta și beneficiile inteligenței artificiale reprezintă o oportunitate pe care ne propunem să o dezvoltăm în continuare.