Misiunea programului de master Managementul marketingului este de a pregăti profesioniști în domeniul marketingului, punând accent pe cunoștințele și abilitățile necesare managementului proceselor de marketing din organizații. Programul de studii se adresează specialiștilor care dețin deja cunoștințe fundamentale de marketing și își doresc să aprofundeze procesul de adoptare a a deciziilor strategice necesare conducerii activității de marketing.
Absolvenții acestui program de master dezvoltă abilități de utilizare a instrumentarului analitic necesar fundamentării deciziilor strategice de marketing în domenii diverse și în situații complexe specifice mediului de afaceri.
Programul își propune să ofere cursanților cunoștințele și abilitățile necesare pentru:
Prin parcurgerea programului de masterat Managementul marketingului sunt dobândite competențele necesare practicării unor profesii precum:
Pentru informații complete accesați:
https://esco.ec.europa.eu/en/classification/occupation?uri=http://data.europa.eu/esco/isco/C122
https://esco.ec.europa.eu/en/classification/occupation?uri=http://data.europa.eu/esco/isco/C243