
Prezentare
Publicații științifice (selectiv)
Domenii de cercetare
1) Publicitatea online, în mod particular eficiența și impactul publicității pe platformele de social media, optimizarea mesajele și strategiile pentru a atrage atenția și a înţelege comportamentele de consum.
2) Instrumente online utilizate pentru managementul relaţiilor cu clienţii (CRM), în principal prin utilizarea inteligenței artificiale (IA) și a tehnologiilor emergente pentru a îmbunătăți și personaliza experiența clienților, precum şi impactul social media în CRM, pentru a analiza feedback-ul și a răspunde prompt nevoilor și preocupărilor acestora
3) Marketing direct, mai exact tehnologiile online utilizate în activităţi de marketing direct, în mod particular utilizarea colecţiilor largi de date și analize predictive pentru a identifica și segmenta cu precizie publicul țintă, permițându-ne să personalizăm mesajele și ofertele pentru a obține impact ridicat și o rată crescută de conversie.
Educație
2015 – Studii post doctorale în Marketing, Facultatea de Marketing, Academia de Studii Economice din București
2011 – Doctorat în Marketing, Facultatea de Marketing, Academia de Studii Economice din București
2009 – Diplomă de Master, Facultatea de Marketing, Academia de Studii Economice din București
2007 – Diplomă de Licență, Facultatea de Administrarea Afacerilor, cu predare în limbi străine, Academia de Studii Economice din București
Experiența profesională
2020 – prezent – Conferențiar universitar doctor, Departamentul de Marketing, Academia de Studii Economice din București
2012 – 2019 – Lector universitar doctor, Departamentul de Marketing, Academia de Studii Economice din București
2008 – 2011 – Preparator universitar doctorand / Asistent universitar doctor, Departamentul de Administrarea Afacerilor, cu predare în limbi străine, Academia de Studii Economice din București
Discipline predate
| Nume disciplina | Facultatea | Program |
| Marketing direct | Facultatea de Marketing | Marketing |
| Facultatea de Management | Management | |
| Facultatea Business și Turism | Administrarea afacerilor in comert, turism, servicii, merceologie si managementul calitatii | |
| Publicitate online | Facultatea de Marketing | Marketing Online |
| Marketing prin rețele sociale și rețele mobile | Facultatea de Marketing | Managementul Relațiilor cu clienții |
| Managementul relației cu consumatorul în mediu online | Facultatea de Marketing | Managementul Relațiilor cu clienții |
| Practică | Facultatea de Marketing | Marketing |
Consultații
Consultațiile se stabilesc individual, prin acord cu profesorul. Pentru mai multe informații vă rog să transmiteți un mesaj la adresa de email carmen.acatrinei@mk.ase.ro