
Prezentare
David-Florin CIOCODEICĂ este asistent universitar doctor în cadrul Departamentului de Marketing, Academia de Studii Economice din București (ASE). În anul 2017, a absolvit Academia de Studii Economice din Bucureşti, Facultatea de Marketing, specializarea Marketing. În anul 2019, a absolvit cursurile programului de Master Marketing Online, Facultatea de Marketing, Academia de Studii Economice din București. În anul 2022, a susţinut teza de doctorat cu distincția Summa cum laude – Excelent şi a devenit doctor în Științe Economice – Marketing, la ASE Bucureşti, ulterior a publicat prima carte de fashion marketing din România cu sprijinul Editurii ASE.
David-Florin CIOCODEICĂ este unic autor a trei cărţi FASHION MARKETING – concepte teoretice și studii de caz, Inițiere în MARKETINGUL EDUCAȚIONAL şi MARKETING ANTREPRENORIAL PE ÎNȚELESUL TUTUROR – Percepția tinerilor privind programele de antreprenoriat şi coautor a trei capitole de carte în editura internaţională Springer. Are o experiență vastă în cercetări, atât în domeniul academic (făcând parte din mai mult de 8 de echipe de cercetare pentru proiecte naționale și internaționale), cât și în mediul de business.
În perioada 2020-2024 a fost cadru didactic asociat la ASE Bucureşti, şi a susținut seminare în cadrul programelor de licenţă ale facultăţiilor de Marketing, de Economie Teoretică și Aplicată, de Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică din ASE București la disciplinele: Cercetări de marketing, Tehnici avansate în cercetările de marketing, Marketing, Sisteme informatice de marketing și Marketingul evenimentelor.
În prezent lucrează în Departamentul de Marketing din Academia de Studii Economice din București și susține seminare la disciplinele Cybermarketing, Sisteme Informatice de Marketing, Marketing, Marketing Internaţional, Cercetări de Marketing şi Tehnici avansate în cercetările de marketing.
Publicații științifice (selectiv)
Domenii de cercetare
1.FASHION MARKETING
2.CYBERMARKETING
3.SISTEME INFORMATICE DE MARKETING
4.INTELIGENŢĂ ARTIFICIALĂ ÎN MARKETING
5.CERECTĂRI DE MARKETING ŞI TEHNICI AVANSATE ÎN CERCETĂRILE DE MARKETING.
Educație
2024 – prezent – Studii postdoctorale în Economie, Facultatea de Marketing, Academia de Studii Economice din București, pe tema “MODELAREA COMPORTAMENTELOR DE CONSUM PE PIAȚA PRODUSELOR VESTIMENTARE”
2019-2022 – Doctorat în Marketing, Facultatea de Marketing, Academia de Studii Economice din București, pe tema “CERCETĂRI PRIVIND COMUNICAREA INTEGRATĂ DE MARKETING PRIN INSTRUMENTE SPECIFICE REȚELELOR MOBILE ȘI REȚELELOR SOCIALE ONLINE ÎN FASHION MARKETING”
2017-2019 – Diplomă de Masterat, Progranul Marketing Online, Facultatea de Marketing, Academia de Studii Economice din București.
2014-2017 – Diplomă de Licență, Facultatea de Marketing, specializarea Marketing, Academia de Studii Economice din București.
Experiența profesională
2024 – prezent – Asistent universitar doctor, Departamentul de Marketing, Academia de Studii Economice din București
2019-2024 – Cadru didactic asociat, Departamentul de Marketing, Academia de Studii Economice din București
Discipline predate
1.Sisteme Informatice de Marketing
2.Marketing Internaţional
3.Cybermarketing
4.Cercetări de Marketing
5.Tehnici avansate în cercetările de Marketing
6.Marketing