
Prezentare
Mihai Cristian Orzan este profesor universitar în cadrul Departamentului de Marketing al A.S.E. Bucureşti din anul 2003, precum și prodecan al Facultății de Marketing, din anul 2012. A absolvit programul de doctorat în marketing al Academiei de Studii Economice (cu o teză intitulată „Auditul sistemelor informatice de marketing”), precum si un program post-doctoral finanțat de UEFISCDI (titlul tezei: „Modele operaționale și comportamentale ale eficienței utilizării rețelelor sociale online ca instrument în comunicarea de marketing”). De asemenea, a absolvit programul de master în științe informatice (Computer Information Science) al Universității NOVA Southeastern din Florida, Statele Unite ale Americii, precum si diverse stagii post-doctorale la IESE Business School din Barcelona, Institutul European de Studii Avansate în Management din Bruxelles sau Universitatea din Groningen. A predat, în cele peste două decenii de carieră didactică diferite discipline, precum Cercetări de marketing, Analiza datelor de marketing, Marketing online, Marketing prin rețele sociale şi reţele mobile sau Modelarea şi simularea fenomenelor de marketing. Mihai Orzan este coautor al manualelor de Cybermarketing și Metode avansate în analiza datelor de marketing, precum și a altor 8 cărți și a peste 100 de articole academice publicate în reviste și conferințe naționale și internaționale. 40 dintre acestea au fost indexate de bazele de date ISI Web of Knowledge și Scopus. De asemenea, a fost implicat în peste 50 de proiecte de cercetare sau de consultanță cu mediul de afaceri, finanțate de agenții naționale și internaționale, publice şi private.
Publicații științifice (selectiv)
Domenii de cercetare
Educație
2017 – Diploma de Abilitare în domeniul Științe Economice, specializarea Marketing, în cadrul Şcolii Doctorale de Marketing a Academiei de Studii Economice din Bucureşti, cu o teză cu titlul: „Modelarea empirică a disponibilității utilizatorilor rețelelor sociale online de a divulga informații personale”
2012 – Diplomă de absolvire a cursului postdoctoral „Consumer Behavior Research”, European Institute for Advanced Studies in Management, Bruxelles, Belgia
2012 – Diplomă de absolvire a cursului postdoctoral „Social Network Analysis”, European Institute for Advanced Studies in Management, Santorini, Grecia
2011 – Diplomă de absolvire a cursului postdoctoral „Building Models for Marketing Decisions”, European Institute for Advanced Studies in Management, Bruxelles, Belgia
2009 – Diplomă de absolvire a cursului postdoctoral „Managerial Issues in Marketing”, European Institute for Advanced Studies in Management, Universitatea din Groningen, Olanda
2008 – Diplomă de absolvire a cursului postdoctoral „International Faculty Development Program”, European Institute for Advanced Studies in Management, IESE Business School, Universitatea Navarra din Barcelona, Spania
2002-2007 – Diplomă de Doctor în Marketing, Facultatea de Marketing, Academia de Studii Economice din București, pe tema „Auditul sistemelor informatice de marketing”
2014-2016 – Diplomă de Master al programului Research and Teacher Education for Business & Economics (EDU-RES), Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale, Academia de Studii Economice din București, cu o teză cu titlul „Empirical Model of Student Satisfaction in a Business and Economics Academic Context”.
2014-2016 – Diplomă de Master of Science in Computer Information Science, NOVA Southeastern University, Fort Lauderdale, Florida, SUA, cu o teză cu titlul „Website Usability”.
1999-2003 – Diplomă de Licență, Facultatea de Cibernetica, Statistica si Informatica Economica, specializarea Informatică economică, Academia de Studii Economice din București, cu o teză cu titlul „Principii de dezvoltare ale farmaciilor virtuale: Studiu de caz”.
Experiența profesională
2017 – prezent – Profesor universitar doctor, Departamentul de Marketing, Academia de Studii Economice din București
2013 – 2017 – Conferențiar universitar doctor, Departamentul de Marketing, Academia de Studii Economice din București
2007 – 2013 – Lector universitar doctor, Departamentul de Marketing, Academia de Studii Economice din București
2004 – 2007 – Asistent universitar, Departamentul de Marketing, Academia de Studii Economice din București
2003 – 2004 – Preparator universitar, Departamentul de Marketing, Academia de Studii Economice din București
Discipline predate
| Nume disciplina | Facultatea | Program |
| Marketing Online | Facultatea de Marketing | Marketing și comunicare în Afaceri (masterat) Marketing online (masterat) |
| Cybermarketing | Facultatea de Marketing | Marketing (ciclul de licență, an 3) |
| Tehnici avansate în cercetările de marketing | Facultatea de Marketing | Marketing (ciclul de licență, an 3) |
| Marketing prin reţele sociale şi reţele mobile | Facultatea de Marketing | Managementul Relațiilor cu clienții (masterat) Marketing online (masterat) |
| Big Data şi Metode avansate în analiza datelor de marketing | Facultatea de Marketing | Cercetări de marketing (masterat) Marketing online (masterat) |
| Modelarea şi simularea cercetărilor de marketing | Facultatea de Marketing | Marketing online (masterat) Cercetări de marketing (masterat) Marketing strategic (masterat) |