Loading...

Relații Publice în Marketing

Misiunea programului de ”Relații publice în marketing” este de a pregăti profesioniști pentru piața muncii, capabili să gestioneze și să îmbunătățească reputația unei organizații atât din sectorul corporativ, cât și cel guvernamental și non-profit.

Participând la acest program de masterat vei obține abilitățile practice necesare pentru a profesa în domeniul relațiilor publice sau al comunicării de marketing. În cadrul programului vei învăța cum să realizezi o campanie de relații publice, să generezi conținut relevant în social media pentru audiența vizată, să dobândești abilități specifice cercetărilor de marketing și organizării de evenimente.

Programul se diferențiează de celelalte programe din țară prin:

  1. Abordarea integrativă asupra domeniului comunicării. Astfel, pe lângă exersarea abilităților de redactare și cercetare cursanții vor fi capabili să înțeleagă întregul tablou al politicii de marketing a organizației și în felul acesta putând accesa mai ușor o poziție managerială.
  2. Un program de masterat centrat pe piața muncii. Cursanții acestui program se pot angaja în agenții de relații publice, pot lucra pe cont propriu (freelance) în domeniu sau se pot angaja în departamentele de comunicarea sau relații publice ale companiilor sau organizațiilor neguvernamentale. O particularitate a acestui program este pregătește absolvenții pentru a lucra în instituțiile publice centrale și locale care au în organigramă meseria de purtător de cuvânt.
  3. Parteneriate cu mediul de afaceri. Facultatea de Marketing are peste 30 de parteneriate de practică încheiate cu companii și organizații din România la care cursanții pot efectua stagiul de practică.
  4. Audiență multidisciplinară: acest program este dedicat în egală măsură absolvenților din domeniul economic, cât și a absolvenților din domeniul științelor sociale și umaniste (precum litere, jurnalism, istorie, științe politice etc).

Prin parcurgerea programului de masterat Relații publice în marketing sunt dobândite competențele necesare practicării unor profesii precum:

  • Manager de relații publice (Public Relations Manager – cod ESCO 1222.1.2)
  • Manager de comunicare (Communication Manager – cod ESCO 1222.1)
  • Ofițer de relații publice (Public Relations Officer – cod ESCO 2432.9)
  • Responsabil activism social (Activism Officer – cod ESCO 2432.1)
  • Manager comunitate online (Online Community Manager – cod ESCO 2432.5)
  • Manager responsabil cu experiența clienților (Customer Experience Manager – cod ESCO 2431.8)
  • Manager relații cu clienții (Client Relations Manager – cod ESCO 2431.6)
  • Brand manager (cod ESCO 2431.4)
  • Purtător de cuvânt/ purtătoare de cuvânt (cod ESCO 2432.9.1)

Pentru informații complete accesați:

https://esco.ec.europa.eu/en/classification/occupation?uri=http://data.europa.eu/esco/isco/C122

https://esco.ec.europa.eu/en/classification/occupation?uri=http://data.europa.eu/esco/isco/C243