Loading...

Cercetări de marketing

MISIUNEA PROGRAMULUI DE MASTER CERCETĂRI DE MARKETING

Educăm și formăm specialiști în domeniul cercetărilor de marketing, printr-un program de studii centrat pe student și orientat spre formarea competențelor și calificărilor relevante pentru angajatori.

Absolvenții acestui program de master sunt capabili să proiecteze și implementeze cercetări de marketing, să analizeze informațiile obținute din cercetările de marketing din perspectiva problemelor de marketing identificate de companii și să ia decizii în funcție de rezultatele obținute din cercetare.

Începând cu anul universitar 2024-2025, programul de master Cercetări de marketing se desfășoară în parteneriat cu agenția de cercetare de piață iSenseSolutions (https://isensesolutions.ro/).

Masteratul Cercetări de Marketing beneficiază de resursele și expertiza iSense Solutions, oferind studenților oportunitatea de a învăța și de a se dezvolta într-un mediu care promovează excelența și inovația. Studenții au acces la stagii de practică, organizate atât de iSense Solutions cât și de companiile cu care colaborează, beneficiază de burse private câștigate prin concurs și au ocazia să interacționeze cu specialiști în marketing și cercetări de marketing în cadrul unor cursuri, conferințe sau workshopuri organizate atât la facultate cât și la iSense Solutions și companiile partenere. Având acces la o serie de resurse și instrumente inovatoare de cercetare, care le vor oferi o înțelegere profundă a dinamicii pieței și a comportamentului consumatorului, împreună cu profesorii și specialiștii iSense Solutions, masteranzii vor avea ocazia să lucreze studii de caz, să se implice și să-și valorifice cunoștințele și propriile idei în proiecte de cercetare reale.

Prin parcurgerea programului de masterat Cercetări de marketing sunt dobândite competențele necesare practicării unor profesii precum:

  • Manager de cercetare (cod ESCO 1223.2.2)
  • Manager de cercetare și dezvoltare (cod ESCO 1223.2)
  • Analist de cercetare de piață (cod ESCO 2431.11)
  • Manager de dezvoltare de produse (cod ESCO 1223.2.1)
  • Marketing manager (cod ESCO 1221.3.2)
  • Manager de vânzări (cod ESCO 1221.3.2.1)
  • Brand manager (cod ESCO 2431.4)
  • Manager de comunicare (cod ESCO 1222.1)
  • Manager de produs (cod ESCO 1223.1),
  • Manager relații cu clienții (cod ESCO 2431.6)

Pentru informații complete accesați:

https://esco.ec.europa.eu/en/classification/occupation?uri=http://data.europa.eu/esco/isco/C122

https://esco.ec.europa.eu/en/classification/occupation?uri=http://data.europa.eu/esco/isco/C243