Studentul va intra pe pagina web www.comunitateadepractica.ase.ro și apoi pe rubrica destinată înscrierii în proiect, unde toate formularele se vor completa automat. Astfel, înscrierea se va desfășura online, prin parcurgerea următoarelor etape:

  1. Înregistrarea în proiect;
  2. Completarea datelor personale în toate formularele de înscriere;
  3. Descărcarea formularelor de înscriere în GT (anexele menționate anterior);
  4. Semnarea și transmiterea anexelor, precum și a documentelor suplimentare;
  5. Înmânarea dosarului de înscriere în GT expertului de grup țintă (termenul de transmitere a dosarelor în format fizic va fi stabilit de către expertul grup țintă împreuna cu studenții gestionați);
  6. Dosarele de candidatură vor conține următoarele documente:
    • Cerere de înscriere;
    • Formular grup țintă;
    • Declarație de evitare a dublei finanțări;
    • Declarație de eligibilitate grup țintă;
    • Declarație privind acordul utilizării datelor personale;
    • Declarație interes activități proiect;
    • Copie cartea de identitate;
    • Dovada (Adeverința) care atestă calitatea de student (din care să reiasă că este înscris în anul 1 sau 2, licență sau masterat, în anul universitar în curs, la Facultatea de Marketing). Aceasta va fi adăugată automat în platformă din sistemul ASE, iar studentul va trebui doar să o adauge la celelalte documente de mai sus.

Daca toate documentele de înscriere precizate mai sus sunt complete și corect completate, ele vor fi centralizate atât în format electronic, cât și în format fizic. Studentul va primi documentele pe e-mail, le va tipări, va adăuga Copia CI, le va scana și apoi le va trimite prin email la adresa comunitateadepractica@mk.ase.ro, în cel mult 3 zile, urmând să fie transmise și în original la sediul facultății de care aparține, prin poștă în cel mult 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora prin email.

Perioada de selecție a grupului țintă se desfășoară în mod continuu până în luna 24 de implementare a proiectului. Selecția GT se va face pe măsura înregistrării dosarelor de candidatură, pe baza analizei documentației depuse.

Comunicarea rezultatelor selecției:

Rezultatele selecției le vor fi aduse studenților la cunoștință prin intermediul e-mailului, prin intermediul platformei, față în față sau telefonic.

Semnarea convențiilor/contractelor de practică în formă tripartită (anexe la Metodologia de derulare a stagiilor de practică).

După dobândirea statutului de membru GT, va fi semnată convenția de practică de către studentul selectat, universitatea de la care provine acesta și partenerul de practică.