Joi, 3 iulie 2025 (până la ora 17:00) are loc înscrierea pentru susținerea examenului de finalizare a studiilor universitare de masterat - sesiunea IULIE 2025. Disertațiile vor fi evaluate de comisiile pentru examenul de finalizare a studiilor universitare de masterat din sesiunea iulie 2025.
La examenul de finalizare pot participa toți absolvenții programelor de studii universitare de masterat care au promovat toate disciplinele cuprinse în planul de învățământ (inclusiv după sesiunea de reprogramare din 30.06-02.07 a.c.), au acumulat 120 ECTS și au primit calificativul ADMIS în urma verificării antiplagiat.
Organizarea și desfasurarea examenului de finalizare a studiilor universitare de masterat au la bază Hotărârea Senatului ASE nr. 239/30.10.2024 cu privire la aprobarea modificării Regulamentului privind organizarea și desfășurarea examenului de finalizare a studiilor universitare de masterat pentru anul universitar 2024-2025
În conformitate cu prevederile acestei hotărâri, vă informăm cu privire la următoarele aspecte referitoare la înscrierea în vederea participării la examenul de disertație:
1. Înscrierea pentru susținerea examenului de disertație are loc pe 3 iulie 2025 (până la ora 17:00), prin transmiterea prin email a documentelor aferente la adresa decanatului facultății (decanat@mk.ase.ro) și transmiterea prin email a lucrării de disertație, versiunea validată în urma verificării antiplagiat, pentru care ați primit calificativul ADMIS, la adresa departamentului din care face parte conducătorul științific (DepartamentMarketing@mk.ase.ro).
2. Subiectul emailului care conține lucrarea de disertație trebuie să fie scris, în mod OBLIGATORIU, astfel: NUME_PRENUME_LUCRARE_MASTERAT (de exemplu, VASILESCU_COSTEL GEORGE_LUCRARE_RPM (pentru programul de masterat absolvit folosiți acronimul acestuia: MMK - Managementul marketingului; CMK - Cercetări de marketing; MCA - Marketing și comunicare în afaceri; MKO - Marketing online; MKS - Marketing strategic; RPM - Relații publice în marketing; CRM - Customer Relationship Management).
3. Lucrarea integrală (care să cuprindă
Copertă exterioară, Copertă interioară, Cuprins, Introducere, Conținut, Bibliografie, Anexe), va fi salvată în format *.pdf cu denumirea: NUME_PRENUME_MASTERAT_NUME_PRENUME profesor îndrumător (de exemplu, VASILESCU_COSTEL_GEORGE_RPM_GHEORGHIDIU_ȘTEFAN). Lucrarea va fi transmisă ca atașament la emailul cu subiectul mai sus menționat. Vă rugăm să vă asigurați că fișierul cu lucrarea atașată se poate deschide, este complet, iar conținutul acestuia este același cu cel încărcat pentru verificarea antiplagiat și pentru care ați primit calificativul ADMIS.
4. Completați integral, datați, semnați și scanați:
Cererea de înscriere (conform modelului atașat sau descărcat de pe site);
Anexa 2 (Declarația privind protecția datelor personale);
Anexa 3 (Declarația pe propria răspundere privind autenticitatea documentelor trimise pe email);
Anexa 4 (Declarația pe propria răspundere privind originalitatea lucrării de finalizare);
Fișa de lichidare și copie după cartea de identitate, respectiv Dovada completării formularului privind angajabilitatea.
Fișa de lichidare trebuie doar să o completați cu datele dumneavoastră și să ne-o trimiteți! Tipăriții, completați integral, semnați, scanați și transmiteți-ne toate documentele menționate anterior (Cererea de înscriere, Anexa 2, Anexa 3, Anexa 4, Fișa de lichidare și copia cărții de identitate, Dovada completării formularului privind angajabilitatea) într-un singur document, prin email (format *.pdf) la decanatul Facultății de Marketing, pe adresa decanat@mk.ase.ro.Această etapă poate să fie parcursă simultan cu etapa transmiterii lucrării, dar înscrierea este finalizată doar după confirmarea transmiterii lucrării de disertație pe emailul Departamentului de Marketing.
5. Absolvenții din promoțiile anterioare (2024, 2023, 2022, 2021 etc.), care solicită înscrierea la examenul de finalizare a studiilor, trebuie să trimită la decanatul Facultății de Marketing, prin e-mail, la adresa decanat@mk.ase.ro, în același timp cu documentele menționate la punctul 4 (Cerere înscriere disertație, Anexele 2, 3, 4, Iulie 2025.pdf, Fișa de lichidare și copie după cartea de identitate, Dovada completării formularului privind angajabilitatea) și dovada plății taxei de înscriere (în valoare de 1200 de lei). Plata poate fi efectuată la casieriile ASE, electronic, prin platforma plationline.ase.ro sau prin virement bancar. Plata este considerate efectuată la data la care taxa de susținere a examenului de finalizare a studiilor este evidențiată în conturile ASE, dar nu mai târziu de momentul înscrierii pentru examenul de finalizare.
Totodată, la aceeași adresă vor fi trimise și copii ale următoarelor documente (în format. *pdf sau *.jpeg/*.jpg, DOAR DACĂ acestea nu se află deja la secretariatul facultății): diploma de bacalaureat (sau echivalentă) și foaia matricolă (sau echivalenta acesteia); diploma de licență (sau echivalentă) și foaia matricolă/ suplimentul la diploma, precum si certificatul de naștere.
6. Examenul de finalizare a studiilor universitare de masterat, care constă în susținerea lucrării de disertație, va fi susținut miercuri 9, joi 10 sau vineri 11 iulie 2025, afișarea programării susținerilor pe comisii urmând să fie comunicată prin publicarea pe website-ul facultății, pe avizierul digital cel târziu luni, 7 iulie a.c.).
Dosarele incomplete nu vor fi acceptate pentru înscriere.
Vă rugăm să urmați întocmai instrucțiunile și să respectați termenele precizate astfel încât, împreună, să finalizăm în cele mai bune condiții examenul de disertație!
Succes tuturor!