Loading...

Plan de învățământ

       Plan de învățământ anul de studiu 1, semestrul 1, anul universitar 2013-2014

Nr. Denumirea Disciplinei Pct.
credit
Forma
verificare
NR ORE PE SAPT Departament
C S L P
1. Modele de marketing 7 E 2 2 4 Marketing
2. Cercetari calitative de marketing 7 E 2 2 4 Marketing
3. Metodologia cercetarii 4 V 1 1 2 Marketing
4.1 Cercetari operationale 4 V 1 1 2 Informatica si Cibernetica Economica
4.2 Data Mining 4 V 1 1 2 Informatica si Cibernetica Economica
5.1 Managementul marketingului 8 E 2 2 4 Marketing
5.2 Marketingul relational 8 E 2 2 4 Marketing
Total discipline obligatorii si optionale 30 8 8 16

LEGENDA: C – Curs; S – Seminar; L – Lucrari practice; P – Proiecte; T – Total 

       Plan de învățământ anul de studiu 1, semestrul 2, anul universitar 2013-2014

Nr. Denumirea Disciplinei Pct.
credit
Forma
verificare
NR ORE PE SAPT Departament
C S L P
1. Metode avansate de analiza a datelor de marketing 8 E 2 2 4 Marketing
2. Analiza concurentei si strategii competitive 8 E 2 2 4 Marketing
3.1 Tehnologie comerciala 7 E 2 2 4 Business, Stiintele consumatorului si Managementul calitatii
3.2 Management turistic 7 E 2 2 4 Turism si Geografie
4.1 Strategii de comunicare integrata de marketing 7 E 2 2 4 Marketing
4.2 Marketing strategic 7 E 2 2 4 Marketing
Total discipline obligatorii si optionale 30 8 8 16

LEGENDA: C – Curs; S – Seminar; L – Lucrari practice; P – Proiecte; T – Total 

       Plan de învățământ anul de studiu 2, semestrul 1, anul universitar 2014-2015

Nr. Denumirea Disciplinei Pct.
credit
Forma
verificare
NR ORE PE SAPT Departament
C S L P
1. Analiza mediului de marketing 8 E 2 2 4 Marketing
2. Sisteme inteligente de asistare a deciziilor in marketing 8 E 2 2 4 Marketing
3. Audit de marketing 7 E 2 2 4 Marketing
4.1 Managementul marcii si dezvoltarii noilor produse 7 E 2 2 4 Marketing
4.2 Managementul canalelor de marketing 7 E 2 2 4 Marketing
Total discipline obligatorii si optionale 30 8 8 16

LEGENDA: C – Curs; S – Seminar; L – Lucrari practice; P – Proiecte; T – Total 

       Plan de învățământ anul de studiu 2, semestrul 2, anul universitar 2014-2015

Nr. Denumirea Disciplinei Pct.
credit
Forma
verificare
NR ORE PE SAPT Departament
C S L P
1.1 Strategii de pret 5 E 2 2 4 Marketing
1.2 Marketingul targurilor si expozitiilor 5 E 2 2 4 Marketing
2. Seminar stiintific 10 V 2 2 Marketing
3. Practica de specialitate 15 C 20 20 Marketing
Total discipline obligatorii si optionale 30 2 2 22 26
4. Disertatie 10 E Marketing
Total discipline obligatorii si optionale 40 2 2 22 26

LEGENDA: C – Curs; S – Seminar; L – Lucrari practice; P – Proiecte; T – Total