Loading...

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT

MISIUNEA PROGRAMULUI DE MASTER CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)

Educăm și formăm specialiști în domeniul marketing, punând accent pe managementul relațiilor cu clienții business to business, printr-un program de studii centrat pe student și orientat spre formarea competențelor și calificărilor relevante pentru angajatori.

Absolvenții acestui program de master dezvoltă abilități de proiectare și implementare a sistemelor de marketing și de cercetări de marketing utilizate în scopul cunoașterii clienților și a managementului relației cu aceștia, al monitorizării concurenței, gestionării relațiilor cu stakeholderii, dezvoltării strategiilor de comunicare ale companiei și fundamentării strategiilor de marketing ale organizațiilor.

Începând cu anul universitar 2024-2025, programul de master Managementul relațiilor cu clienții (CRM) se desfășoară în parteneriat cu SAS Institute, unul dintre liderii globali care oferă soluții de business bazate pe date și inteligență artificială, specializarea asociată programului fiind Business Analytics in Marketing (https://www.sas.com/en_us/home.html).

Datorită acestui parteneriat, studenții programului de masterat vor avea acces la resursele SAS Academics (https://www.sas.com/ro_ro/learn/academic-programs.html), vor putea învăța Visual Analytics și vor beneficia de SAS Skills Builder for Students. De asemenea, masteranzii au ocazia să interacționeze cu specialiștii SAS în cadrul unor cursuri, conferințe sau workshopuri.

Prin parcurgerea programului de masterat Managementul relațiilor cu clienții (CRM) sunt dobândite competențele necesare practicării unor profesii precum

  • Manager relații cu clienții (cod ESCO 2431.6)
  • Manager responsabil cu experiența clienților (Customer experience manager – cod 2431.8)
  • Chief marketing officer (cod ESCO 1221.3)
  • Digital marketing manager (cod ESCO 1221.5)
  • Manager pentru relațiile cu membrii (Membership manager – cod ESCO 2431.12
  • Consultant în marketing (Marketing consultant – cod ESCO 2431.10)
  • Online marketer (cod ESCO 2431.10.4)
  • Manager de comunicare (cod ESCO 1222.1)
  • Manager de produs (cod ESCO 1223.1)
  • Chief marketing officer (cod ESCO 1221.3)
  • Marketing manager (cod ESCO 1221.3.2)
  • Manager de vânzări (cod ESCO 1221.3.2.1)
  • Brand manager (cod ESCO 2431.4)
  • Analist de cercetare de piață (cod ESCO 2431.11).

Pentru informații complete accesați:

https://esco.ec.europa.eu/en/classification/occupation?uri=http://data.europa.eu/esco/isco/C122

https://esco.ec.europa.eu/en/classification/occupation?uri=http://data.europa.eu/esco/isco/C243