asistent universitar
dr. David-Florin CIOCODEICĂ
david.ciocodeica@mk.ase.ro
Prezentare
David-Florin CIOCODEICĂ este asistent universitar doctor în cadrul Departamentului de Marketing, Academia de Studii Economice din București (ASE). În anul 2017, a absolvit Academia de Studii Economice din Bucureşti, Facultatea de Marketing, specializarea Marketing. În anul 2019, a absolvit cursurile programului de Master Marketing Online, Facultatea de Marketing, Academia de Studii Economice din București. În anul 2022, a susţinut teza de doctorat cu distincția Summa cum laude – Excelent şi a devenit doctor în Științe Economice – Marketing, la ASE Bucureşti, ulterior a publicat prima carte de fashion marketing din România cu sprijinul Editurii ASE.
David-Florin CIOCODEICĂ este unic autor a trei cărţi FASHION MARKETING – concepte teoretice și studii de caz, Inițiere în MARKETINGUL EDUCAȚIONAL şi MARKETING ANTREPRENORIAL PE ÎNȚELESUL TUTUROR – Percepția tinerilor privind programele de antreprenoriat şi coautor a trei capitole de carte în editura internaţională Springer. Are o experiență vastă în cercetări, atât în domeniul academic (făcând parte din mai mult de 8 de echipe de cercetare pentru proiecte naționale și internaționale), cât și în mediul de business.
În perioada 2020-2024 a fost cadru didactic asociat la ASE Bucureşti, şi a susținut seminare în cadrul programelor de licenţă ale facultăţiilor de Marketing, de Economie Teoretică și Aplicată, de Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică din ASE București la disciplinele: Cercetări de marketing, Tehnici avansate în cercetările de marketing, Marketing, Sisteme informatice de marketing și Marketingul evenimentelor.
În prezent lucrează în Departamentul de Marketing din Academia de Studii Economice din București și susține seminare la disciplinele Cybermarketing, Sisteme Informatice de Marketing, Marketing, Marketing Internaţional, Cercetări de Marketing şi Tehnici avansate în cercetările de marketing.
Publicații științifice (selectiv)
- David-Florin CIOCODEICĂ, Raluca-Giorgiana (POPA) CHIVU, Ionuţ-Claudiu POPA, Horia MIHĂLCESCU, Gheorghe ORZAN, Ana-Maria BĂJAN (DUMITRACHE) – The Degree of Adoption of Business Intelligence in Romanian Companies—The Case of Sentiment Analysis as a Marketing Analytical Tool, Sustainability, Vol. 14, Issue: 12, 2022, AIS – 0.527, eISSN: 2071-1050.
- Valentin KULETO, Milena P. ILIĆ, Rocsana BUCEA-MANEA-ȚONIŞ, David-Florin CIOCODEICĂ, Horia MIHĂLCESCU, Veronica MINDRESCU – The Attitudes of K–12 Schools’ Teachers in Serbia towards the Potential of Artificial Intelligence, Sustainability, Vol.14, Issue.14, 2022, AIS – 0.527, eISSN: 2071-1050.
- Călin-Petrică VEGHEȘ, Mihai-Cristian ORZAN, Raluca-Giorgiana CHIVU, Ionuț-Claudiu POPA, David-Florin CIOCODEICĂ, Anca-Olguța ORZAN – AN EMPIRICAL MODEL OF ANTECEDENTS OF MARKETING INFORMATION TECHNOLOGY (MARTECH) ADOPTION, Economic Computation & Economic Cybernetics Studies & Research, Vol. 57, Issue: 1, 2023, pp. 137-152, AIS: 0.09, ISSN: 0424-267X
- David-Florin CIOCODEICĂ, Raluca-Giorgiana CHIVU, Ionuț-Claudiu POPA, Adrian MOCIU – Studying the Evolution of Business in the Field of Nutrition Using Instruments Specific to Online Social Networks in the Context of the New COVID-19, Journal of Emerging Trends in Marketing and Management,Vol. 1, Issue. 1, 2020, pp.237-244, revistă indexată în REPEC și DOAJ, ISSN 2537-5865
- Raluca-Giorgiana CHIVU, David-Florin CIOCODEICĂ, Adrian MOCIU, Florina BOTEZATU – The Influence of the Cultural Factor in Eating Habits: An International Marketing Case Study, Journal of Emerging Trends in Marketing and Management,Vol 1, Issue. 1, 2020, pp.252-258, revistă indexată în REPEC și DOAJ, ISSN 2537-5865.
- Lucia – Nicoleta BARBU, Mihai Cristian ORZAN, David-Florin CIOCODEICĂ, Olguţa Anca ORZAN, The Impact Of The Covid-19 Pandemic On Social Media Promotion Strategies Of Companies In Romania – Theoretical Aspects, Review of International Comparative Management, Vol. 24, Issue. 5, 2023, revistă indexată în REPEC și DOAJ, ISSN: 1582-3458.
- David-Florin CIOCODEICĂ, Nicoleta-Valentina DUMITRACHE, Raluca-Giorgiana (POPA) CHIVU, Ionuţ-Claudiu POPA, Ana-Maria DUMITRACHE (BĂJAN), The Importance of Tools Specific Mobile Networks and Social Online Networks for Start-Ups in Bucharest, ICESS 2021, pp. 341-349, publicat în Sciendo (De Gruyter) in a Conference Proceedings Volume, idexat în DOAJ, EBSCO, ProQuest, REPEC etc., ISSN 2704-6524.
- Ionuț-Claudiu POPA, Raluca-Giorgiana (POPA) CHIVU, David-Florin CIOCODEICĂ, Nicoleta-Valentina DUMITRACHE, Bianca Cristina VOICU, Awareness of the endogenous factors influence purchasing and consumption decisions, ICESS 2021, pp. 359-367, publicat în Sciendo (De Gruyter) in a Conference Proceedings Volume, idenxat în DOAJ, EBSCO, ProQuest, REPEC etc., ISSN 2704-6524.
- David-Florin CIOCODEICĂ, Ştefan-Alexandru BERBECE & Constantin Daniel PESTREA. The Impact of Artificial Intelligence on the Labor Market in Romania. In Proceedings of the International Conference on Business Excellence 2024, Vol. 18, No. 1, pp. 198-208, publicat în Sciendo (De Gruyter) in a Conference Proceedings Volume, idenxat în DOAJ, EBSCO, ProQuest, REPEC etc., ISSN 2558-9652.
- David-Florin CIOCODEICĂ, Constantin Daniel PESTREA & Ştefan-Alexandru BERBECE. Content Marketing–Innovative Strategy to Keep Companies on the Market. In Proceedings of the International Conference on Business Excellence 2024, Vol. 18, No. 1, pp. 2254-2259, publicat în Sciendo (De Gruyter) in a Conference Proceedings Volume, idenxat în DOAJ, EBSCO, ProQuest, REPEC etc., ISSN 2558-9652.
Domenii de cercetare
1.FASHION MARKETING
2.CYBERMARKETING
3.SISTEME INFORMATICE DE MARKETING
4.INTELIGENŢĂ ARTIFICIALĂ ÎN MARKETING
5.CERECTĂRI DE MARKETING ŞI TEHNICI AVANSATE ÎN CERCETĂRILE DE MARKETING.
Educație
2024 – prezent – Studii postdoctorale în Economie, Facultatea de Marketing, Academia de Studii Economice din București, pe tema “MODELAREA COMPORTAMENTELOR DE CONSUM PE PIAȚA PRODUSELOR VESTIMENTARE”
2019-2022 – Doctorat în Marketing, Facultatea de Marketing, Academia de Studii Economice din București, pe tema “CERCETĂRI PRIVIND COMUNICAREA INTEGRATĂ DE MARKETING PRIN INSTRUMENTE SPECIFICE REȚELELOR MOBILE ȘI REȚELELOR SOCIALE ONLINE ÎN FASHION MARKETING”
2017-2019 – Diplomă de Masterat, Progranul Marketing Online, Facultatea de Marketing, Academia de Studii Economice din București.
2014-2017 – Diplomă de Licență, Facultatea de Marketing, specializarea Marketing, Academia de Studii Economice din București.
Experiența profesională
2024 – prezent – Asistent universitar doctor, Departamentul de Marketing, Academia de Studii Economice din București
2019-2024 – Cadru didactic asociat, Departamentul de Marketing, Academia de Studii Economice din București
Discipline predate
1.Sisteme Informatice de Marketing
2.Marketing Internaţional
3.Cybermarketing
4.Cercetări de Marketing
5.Tehnici avansate în cercetările de Marketing
6.Marketing