asistent universitar

Dr. Andreea STRÂMBU-DIMA

andreea.strambudima@mk.ase.ro

Prezentare

Andreea Strâmbu-Dima este asistent universitar doctor în cadrul Departamentului de Marketing, Academia de Studii Economice din București. A absolvit Facultatea de Comerț, specializarea Marketing – Cercetări de Marketing, în 2003, programul de masterat Marketing și Comunicare în Afaceri, Facultatea de Marketing, în 2005 și a primit titlul de doctor în Științe Economice în 2011. Anii de activitate în mediul de afaceri și de voluntariat în câteva organizații non-profit i-au profilat mai bine domeniile de interes, printre care marketingul direct, marketingul social și dezvoltarea sustenabilă, concretizate ulterior în cercetări, publicații și activități de predare. Andreea Strâmbu-Dima este autor/coautor a 3 cărți și a peste 15 articole științifice, dintre care 6 indexate Web of Science.

Publicații științifice (selectiv)

1. Vegheș, Călin; Strâmbu-Dima, Andreea; Stoienică, Laurențiu; EU Consumers, Renewable Energy, and Sustainable Development – An Exploratory Market-Oriented Research Approach, European Journal of Sustainable Development, Volume 13, Issue 4, 2024, pp. 85-97, AIS 0,121, ISSN 2239-5938, eISSN 2239-6101, WOS:001330880800008
2. Strâmbu-Dima, Andreea, Food-Related Consumer Behavior Endorsing European Food Chain Sustainability – A Marketing Study on the Romanian Consumer, Sustainability, Volume 14, Issue 15, Article Number 9045, august 2022, AIS 0,533, eISSN 2071-1050, WOS:000838848500001
3. Vegheș, Călin; Strâmbu-Dima, Andreea, Romanian Agri-Food Businesses and the European Green Deal: An Exploratory Approach. Amfiteatru Economic Journal, Volume 24, Issue 60, may 2022, pp. 338-354, AIS 0,282, ISSN 1582-9146, eISSN 2247-9104, WOS:000878397900009
4. Angheluţă, Valentin Alin; Strâmbu-Dima, Andreea; Zaharia, Răzvan – Church Marketing – Concept and Utility, Journal for the Study of Religions and Ideologies, Volume 8, Issue 22, Spring 2009, pp. 171-197, AIS 0,142, ISSN 1583-0039, WOS:000266210000010
5. Veghes, Călin; Strâmbu-Dima, Andreea; Pantea, Carmen; Bălan, Diana; Rusescu, Marius, ”An Assesment of the Consumers’ Openness towards Participating in Marketing Relationships with the Organizations”, Conferință ISI Proceedings the 4th International Conference: Brasov, Romania, 16-17 octombrie 2009, publicat în: Brătianu, C., Lixandroiu, D, Pop, N.A. (Editori) – Business Excellence: Proceedings of the 4th International Conference: Brasov, Romania, 16-17 octombrie 2009, Vol. 2, Editura Universității Transilvania din Brașov, Brașov, 2009, pp. 285-288, ISBN 9789731747101. WOS:000278416200070
6. Cătoiu, Iacob; Strâmbu-Dima, Andreea, ”Religious Organizations Marketing – Epistemological Aspects”, Conferință ISI Proceedings The International Economics Conference „Integrative Relations between the European Union Institutions and the Member States”, Sibiu 15 – 16 mai 2008, publicată în „Integrative Relations between the European Union Institutions and the Member States”, Editura ULBS, pp. 198-205, ISBN 978-973-739-594-8, WOS:000264341300039
7. Nicolescu, Ovidiu (coord.); Strâmbu-Dima, Andreea (secretar ştiinţific); Brătianu, Constantin; Dinu, Eduard; Korka, Mihai; Isaic-Maniu, Alexandru; Nicolescu, Ovidiu; Popescu, Constantin; Verboncu, Ion; Profiroiu, Marius; Popa, Ion; Socol, Cristian; Herţeliu, Claudiu; Ceptureanu, Sebastian; Jianu, Ionela; Strâmbu-Dima, Andreea – Strategia universităţii: Metodologie şi studii de caz, Editura Economică, editură de prestigiu recunoscut (lista A2, panel 4), Bucureşti, 2007, 312 pagini, ISBN 978-973-709-356-1

Domenii de cercetare

1. Marketingul social și sub-domeniile sale, în special marketingul cultural, medical și religios.
2. Marketingul direct, comunicarea personalizată și protecția datelor personale.
3. Marketingul și rolul viziunii specifice acestuia în dezvoltarea sustenabilă, cu accent pe piața cultural-turistică, energetică și alimentară.

Educație

2005-2011 Doctor în economie

2003-2005 Master în specializarea Marketing şi Comunicarea în Afaceri

1999-2003 Licenţă Facultatea de Comerţ, Specializarea Marketing – Cercetări de Marketing

Experiența profesională

2025-prezent – Asistent universitar doctor, Academia de Studii Economice București, Facultatea de Marketing
2017-prezent – Patient Advocate, Asociația Melanom România
2006-2025 – Cadru didactic asociat, Academia de Studii Economice București, Facultatea de Marketing
2012-2018 – Manager, Fast Start SRL

Discipline predate

Nume disciplina Facultatea Program
Marketing Direct Facultatea de Marketing Marketing (ciclul de licență, an 1)
Marketing Social-Politic Facultatea de Marketing Marketing (ciclul de licență, an 2)
Marketing Cultural Facultatea de Marketing Marketing (ciclul de licență, an 3)

Consultații

Consultațiile se stabilesc individual, prin acord cu profesorul. Pentru mai multe informații vă rog să transmiteți un mesaj la adresa de email carmen.acatrinei@mk.ase.ro